דרישות מסלול תואר שני במגמת חדשנות 2.0 בלימודי תולדות ישראל (היסטוריה)

מורה למקצועות רבי מלל? יש לך אומץ לאתגר את עצמך ואת המערכת? תואר שני במגמת חדשנות 2.0 – הוא בשבילך

בית הספר הוקם לפני כ-250 שנים; בזום או בכיתה, לא הרבה השתנה בשיטות ההוראה הנהוגות בו. העולם עבר מהפכות טכנולוגיות, ואלו שינו את האדם ואת טבעו; וכשאתם, המורים, מבקשים ללמוד תואר שני, אתם צריכים למצוא את התואר שיאפשר לכם גם להעמיק בתחומכם וגם "לנער את האבק מעל מקצוע ההוראה," כפי שכתבה תמי, שלמדה תואר שני בתנ"ך במגמת 2.0 בחדשנות פדגוגית וטכנולוגית באוניברסיטת בר-אילן

לפני יותר מארבע שנים, כשד"ר נאוה כהן, הרכזת האקדמית של התוכנית לתואר שני בתנ"ך 2.0 וראש המסלול להכשרת מורים לתנ"ך בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן (וגם סטרטאפיסטית), קיבלה את המשימה להקים את המגמה לתואר שני לחדשנות פדגוגית וטכנולוגית בתנ"ך, היא יצאה לראות מה קורה בשטח ומצאה מורים במצוקה.

"השתתפתי בהכשרות מורים, בחנתי את ההשתלמויות והכנסים הקיימים, זיהיתי את הפערים העמוקים הקיימים בין הצורך בבתי הספר ובין ההיצע הקיים. גייסתי צוות-על של מרצות, מהטובות בארץ, מומחיות ביזמות ובחדשנות ועוסקות בחינוך במגוון רחב של הקשרים. בנינו יחד תוכנית חווייתית שמבקשת, בשיתוף הסטודנטים והסטודנטיות, להסתכל על הוראה ועל למידה במבט חדש."

הצלחתה של התוכנית, הביאה את הפקולטה למדעי היהדות באוניברסיטת בר-אילן להרחיבה למחלקות נוספות ולהזמין מורים עם תואר ראשון לחוויה לימודית אחרת.

למידע על המגמה

להשארת פרטים ולרישום למגמה

פרטים נוספים על המגמה